بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


برای استقلال فرقی نمیکند که چه زمانی بازی کنند!

http://axgig.com/images/87244506008832748107.jpg

باشگاه تراکتورسازی تبریز به زمان بازی با تیم استقلال معترض شدند و مدعی هستند که نمی‌توانند در این زمان مقابل اعضای تیم استقلال به میدان بروند اما آبی ها خلاف نظر تراکتوری ها را ارائه کردند.
 تراکتوری ها در حال حاضر با استقلالی ها رابطه حسنه ای ندارند و این اتفاق باعث شده است که موضع دو باشگاه بر علیه یکدیگر باشد به همین دلیل استقلالی ها مدعی شدند هر زمانی که فدراسیون اعلام کند در مقابل این تیم به میدان می‌روند و با تراکتور بازی می کنند.

تحلیل:برای استقلال فرقی نمی کند که  چه روزی بازی کند!

چون عملا تبریزی ها درصدی که باید در اختیار تماشاگران مهمان قرا بدهند را هیچ وقت رعایت نکردند و همانندهر سال خیل عظیمی ارتماشاگران استقلالی را ازدیدن بازی تیم محبوب خود دراستادیوم یادگارامام تبریز محروم کردند.تنها موضوعی که جای تعجب دارد این است که تبریزی ها همیشه مدعی بودند که تماشاگرانشان در هر زمان و یا مکانی استقبال پرشوری از بازیهای تیم خود می کنند و هر ورزشگاهی را با حضور خود لبریز می کنند!اما در بازی به این مهمی چرا در تلاش هستند تا بازی را بخاطر حضور بیشتر آنها یکروز به تاخیر بیاندازند!؟

تمام این صحیتها و درخواستها فقط یک معنی میدهد!تکمیل برنامه های است که جرقه جنجال سازی و تحریک تماشاگرانشان را مدیر عامل این باشگاه  وسپس مدیر رسانه ی آن زدند.تراکتوری ها با طرح به تاخیر انداختن یک روزه بازی میخواهند با هر گونه تصمیمی که سازمان لیگ  در مورد آن می گیرد،برای خود کلاهی بسازند!یعنی در صورت موافقت سازمان لیگ، تماشاگرانشان اتماتیک وار وادار به حضور بیشتر در استادیوم کرده اند واگر جواب منفی بود،با یک مانور رسانه ی تماشاگران خود را شانتاژ کرده که سازمان لیگ هم بر علیه تیمشان هستند و دوست ندارند تیم محبوبشان از نعمت تماشاگران خود در بازی ها برخوردار باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 7 / 1391برچسب:لیگ برتر,باشگاه استقلال,باشگاه تراکتورسازی,سازمان لیگ, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com